Forum ROSYJSKIE MOTOROWERY Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

problem Karpaty
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ROSYJSKIE MOTOROWERY Strona Główna -> Problemy...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
markov




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brudzeń k.Płocka

PostWysłany: Wto 13:28, 31 Lip 2007    Temat postu: problem Karpaty

witam
Mam taki problemik otóż mam motorower Karpaty i nie chce mi odpalać, iskra jest, motorek stal gdzieś ponad rok nie uruchamiany, wychodzi na to, że paliwo nie dochodzi, bo wstrzyknąlem go trochę przez świecę i zalapal i zgasl, maam porwaną uszczelkę w gaźniku, ale nie tą bezposrednio z gaźnikiem. Powiedzcie gdzie ją kupić jeśli umiecie naprawiać te "interesy" to jakis dostep do części chyba macie;) O i jeszcze takie pytanko Karpaty, stella, delta mają takie same silniki, jesli nie to czym one sie różnią prócz wyglądaem i rozmiarami calego motoru??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz
Admin
Admin



Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu?

PostWysłany: Śro 23:28, 01 Sie 2007    Temat postu:

Witaj,
Przyczyn może być wiele, np. jaki masz kolor iskry? Bo jeżeli żółta to mamy winowajce Wesoly Musi być niebieska. Być może tak jak piszesz nie dochodzi paliwo, przeczyść kranik, zmień wężyk i przedmuchaj gaźnik.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markov




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brudzeń k.Płocka

PostWysłany: Czw 11:07, 02 Sie 2007    Temat postu:

Niebieska iskra? u mnie jest ciemno pomarańczowa no ale co to może mieć wspólnego, jak wstrzyknąłem paliwa bezpośrdnio przez otwor świecy i komnąłem to załapał czyli palio się spaliło. A przedmuchać normalnie pod ciśnieniem spręzarka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz
Admin
Admin



Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu?

PostWysłany: Nie 14:04, 05 Sie 2007    Temat postu:

Musi być niebieskawa (Biało-niebieska) żółta ma problemy z zapaleniem mieszanki. Tak, gaźnik możesz przedmuchać kompresorem, pod ciśnieniem.
Polecam też przeczyścić dyszę w gaźniku np. przy użyciu jakiegoś cienkiego drucika. Pozdrawiam pisz na bieżąco czy Ci się udało


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markov




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brudzeń k.Płocka

PostWysłany: Pon 13:52, 06 Sie 2007    Temat postu:

a jeszcze takie pytanko czm można najlepiej uszczelnić uszczelke w gaźniku?? Ma ktos jakiś sposób, bo na kupno nowej to raczej nie licze;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz
Admin
Admin



Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu?

PostWysłany: Pon 14:46, 06 Sie 2007    Temat postu:

Jeżeli masz gaźnik K60B to można kupić cały komplet naprawczy (ja kupiłem za 31 zł) - dodam, że to nie żadna podróba tylko ruski oryginał Wesoly

[link widoczny dla zalogowanych]

Jeżeli nie masz kasy to zawsze możesz sobie dociąć samemu taką uszczelkę, np. z tektury.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markov




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brudzeń k.Płocka

PostWysłany: Pon 15:55, 06 Sie 2007    Temat postu:

a gdzie to kupileś w necie czy normalnie? z tektury to sie pewnie rozpuści, a jakby zrobil z gumy;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markov




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brudzeń k.Płocka

PostWysłany: Pon 18:10, 06 Sie 2007    Temat postu:

mam gaźnik K60B i poszla mi uszczelka przy pływaku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markov




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brudzeń k.Płocka

PostWysłany: Pon 18:19, 06 Sie 2007    Temat postu:

może mieć to coś wspolnego, bo przedmuchałem od strony tego całego filtra dużego to chyba dobrze, ale przy podkręconym gazie na maksa żeby otworzyl się otwórMruga Mateusz , mógłbys odrysować ta uszczelkę środkową(okrągławą) na papierze i mi przesłać tak by był w skali 1:1?? Bo musze ją do wieczora z czegoś zrobić, a jak zdejme moja to pewnie nie będzie czego odrysowywaćMruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz
Admin
Admin



Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu?

PostWysłany: Pon 23:19, 06 Sie 2007    Temat postu:

Komplet naprawczy kupiłem w sklepie. Niestety nie mam możliwości odrysowania tej uszczelki Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markov




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brudzeń k.Płocka

PostWysłany: Wto 9:48, 07 Sie 2007    Temat postu:

to nic;) W tym sklepie to do rusków jest pewnie jedyna część?Mruga wczoraj sparawdziłem iskre tym razem kopnąłem noga nie ręką i jest biała przechodząca w niebieski, więc jest ok. Powiedz mi jak jest w tym gaźniku, paliwo przelewa się do spływaka i dopiero ze spływaka jest pompowane do tej komory gdzie jest filtr powietrza po kopnięciu? Jak zdjąłem ten filtr to powinienem widzieć paliwo chyba, nie? Sprawdz to u siebie. Może powinienem zdjąć cały gaźnik, odkręcić pływak i przeczyscić, a może ta uszczelka to psuje, a właśnie uszczelka to moze być z gumy, np od kiszenia ogórków z silikonem??odp. bo nie wiem co już robić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markov




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brudzeń k.Płocka

PostWysłany: Wto 11:44, 07 Sie 2007    Temat postu:

o jeszcze takie pytanko: jeśli sie odkręci gaźnik to później przy przykręcaniu uszczelke, która jest bezpośrednio przy cylindrze trzeba posmarować silikonem na duze temp.??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mateusz
Admin
Admin



Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu?

PostWysłany: Czw 12:42, 09 Sie 2007    Temat postu:

Cytat:
W tym sklepie to do rusków jest pewnie jedyna część?Mruga


Nie, mają jeszcze zębatkę do stelli

Cytat:
Powiedz mi jak jest w tym gaźniku, paliwo przelewa się do spływaka i dopiero ze spływaka jest pompowane do tej komory gdzie jest filtr powietrza po kopnięciu?


Trochę zakręcone pytanie ciężko je zrozumieć ale po dłuższym namyśle stwierdzam, że żadnego paliwa w filtrze powietrza być nie powinno. Jedynie po zdjęciu filtra przy podniesionej przepustnicy powinno być trochę paliwa

Cytat:
Może powinienem zdjąć cały gaźnik, odkręcić pływak i przeczyscić, a może ta uszczelka to psuje


Przeczyść jak mozesz. Uszczelka jedynie może mieć wpływ na ciśnienie w gaźniku (o ile jest w aż tak złym stanie).

Cytat:
a właśnie uszczelka to moze być z gumy, np od kiszenia ogórków z silikonem??odp. bo nie wiem co już robić


Uszczelka musi być z gumy odpornej na benzyne. Nie sądze ze taka w słoikach jest odporna... Wesoly

Cytat:
jeśli sie odkręci gaźnik to później przy przykręcaniu uszczelke, która jest bezpośrednio przy cylindrze trzeba posmarować silikonem na duze temp.??


Tej uszczelki niczym nie smaruj


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
markov




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brudzeń k.Płocka

PostWysłany: Czw 17:42, 09 Sie 2007    Temat postu:

wczoraj sprawiłem, że odpalił, przeczyściłem spływak(troche brudu było), przedmuchałem każdy otworek, zrobiłem uszczelkę z materiału odpornegodość na paliwo, zakładam cieknie paliwo po otworzeniu kranika, dobra drugi raz odkrecm z tatą i tam ustawiliśmy zakładamy jest ok, odpalamy zdążył się rozgrzać i d*** zgasł i za nic nie odpalil znowu przedmuchaliśmy i jest dobrze, bo odpalił. Teraz nie wiem o co chodzi, bo wcześniej gaźnik był wogóle nie ruszany i sie tak od razu popsuł i wtedy to odpalał z półkopa czyl to jest pewnie wina tego superowego gaźnika;|, bo to oznacza, że nadal paliwo dobrze nie dochodzi prawda no ale jak odpali już to na pełnym gazie nie ma największych obrotów ma je w połowie, a ta śrubka nic nie pomoze przy gaźniku bo podnosi klapkę, jak nie trzyma się go na gazie, a na gazie to i tak klapaka jest na maksa w górze;| ten gaźnik co raz bardziej mnie przekonuje;] Jeśli nie ma pełnych obrotów to czyli paliwa nie dochodzi tyle ile potrzeba, prawda? Po przełączeniu na 2 bieg to z 30km/h(a wcześniej 35)na jedynce przechodzi na 20km/hMruga świetnie. Ja już nie mam siły na ten gaźnik, jak on wogóle działa, skad on ma ta siłe zasysania, bo jesli dodaje gazu to te zasysanie powinno być większe, nie? Który otwór jest za to najbardziej odpowiedzialny??????Mam cos zepsutego, no ale wcześniej było ok dopiero jak ta uszczelka poszła, ale teraz pływak jest szczelny, bo nic nie cieknie. W karpacie jest jeszcze cos dziwnego, bo sa trzy przełączniki wcześniej zawsze po przełączeniu nie pamiętam w która stronę motorek gasł, a teraz chodzi na wszystkich trzech tyle, że na jednym (prawym) cały motor chodzi wogóle inaczej, gaźnik to normalnie strzela w filtr, a na pozostałych to napiecie jest jakby większe, ale na żadnym nie osiąga maks obrotów tak żeby odrazu wył(jak było wcześniej). Prosze pomóż mi, bo chyba miałeś więcej doczynienia z tym gaźnikiem czy motorkiem. Muszę sie spieszyć, chce go sprzedać, bo kasa mi jest niezwłoczznie szybko potrzebna:]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DAMIAN
Gość






PostWysłany: Śro 20:41, 26 Wrz 2007    Temat postu:

mam pytanie mam karpaty motor i jezdilem nim do dzisiaj i jeszcze jezdze ale nagle cos stukneło i nie moze weisc w obroty to pewnie pierscienie chcialem sie dowiedziec gdzie mozna kupic pierscienie albo od czego pasują??
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ROSYJSKIE MOTOROWERY Strona Główna -> Problemy... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin